Blog - RPG

Wyświetlono rezultaty 1-10 z 11.

Raporty z sesji

09-03-2019 22:45
1
Komentarze: 0
W działach: RPG
Raporty z sesji
Zapraszam do raportów z kampanii The One Ring CIENIE DOL GULDUR.  https://gryfabularne.com/category/raporty-z-sesji/the-one-ring/

Śmierć i życie Kami Ryby

07-04-2010 00:01
8
Komentarze: 8
W działach: RPG
Śmierć i życie Kami Ryby
Dzisiejszego wieczoru grałem z przyjaciółmi w wyróżnioną przygodę Śmierć i życie Kami Ryby To była nasza pierwsza sesja w Legendę 5 Kręgów ever. Tomek (Duce) przyniósł co prawda podręcznik do Legendy (wygrany a propo na quentinie), ale użyliśmy własnej, zaadaptowanej do legendy, mechaniki Wstęga. Mieliśmy grać w Star Warsy, ale jeden gracz odwołał swą obecność, więc przed sesją jeszcze raz przeczytałem scenariusz. Rozegraliśmy go w ciągu niecałych 5 godzin. To co pierwsze ciśnie się na komentarz: 2 część przygody. 2 część najbardziej podobała się graczom, i nie dziwie się, bo mają tu najwię...

Bohaterowie Gwiezdnych Wojen

31-03-2010 21:19
2
Komentarze: 0
W działach: Star Wars, RPG
W poniedziałek 22 marca zagraliśmy pierwszą przygodę kampanii. Jak na Gwiezdne Wojny przystało, kampania składa się z 3 epizodów. Jesteśmy na początku drogi, sam jestem ciekaw jak to się dalej potoczy. Choć scenariusz 1 epizodu jest spisany, nie będzie prowadzony "widzom". Gracze są zdolni i każda sesja będzie mnie czymś zaskakiwać. Póki co przedstawiam (po kliknięciu na obrazek) wydarzenia sprzed kampanii - historie, które napisali Gracze swoim Bohaterom. Pod każdą z nich ich rola w kampanii. W pierwotnej wersji miała być pewna dowolność, jednak po rozmowie z Magdą M-R, która często korzysta...

WANTED ON OR OFF

31-03-2010 01:49
16
Komentarze: 2
W działach: Star Wars, RPG
WANTED ON OR OFF
Rysunek: tak wyglądają "dzikie" droidy z mojej kampanii do Gwiezdnych Wojen. Gdy je spotkasz: Poczujesz się otoczony przez dzikie bestie w środku dżungli. Jednak gdy bestie wyciągają pistolety blasterowe, okazuje się że są droidami bojowymi. Kawałki oderwanego, poszarpanego pancerza wystają jak kły bestii, plątanina kabli niby futro gdzieniegdzie porastające, świecące lampki droida wyglądają zza liści niczym ślepia stwora. Zamiast beepów wydają dźwięki przypominające charkot. Opowieść zakładnika: „Blaszane rabusie ośmieliły się napaść na InterGalaktyczny Klan Bankowy na planecie Muunil...

Indeks postaci

22-03-2010 23:48
8
Komentarze: 2
W działach: Star Wars, Trikus, RPG
Indeks postaci
Rozpoczęliśmy kampanię do SW. Gramy w czasach The force unleashed, na autorskiej mechanice Trikus. Na fotce dwie strony karty postaci. Karta postaci tak naprawdę ma 6 takich podwójnych stron - jedna na jedną przygodę (w sumie 6 przygód). Dlatego cała "karta postaci" jest indeksem - książeczką. W polach zapisuje się: Part - kampanijny licznik; zaznacza się, w którą przygodę aktualnie gramy (1-6) Title - tytuł przygody Trikus - zaznaczanie i skreślanie Linii (trikusowych); aby móc działać ,trzeba mieć wolne linie; im postać bardziej zaawansowana, tym mniej ma linii (ale dostaje za nie więce...

KILL STREAK!

03-01-2010 13:30
4
Komentarze: 0
W działach: RPG, mechanika autorska
KILL STREAK Kill Streak to szybka mechanika, wyłamująca się z zasad tworzenia i rozwoju postaci występujących w grach fabularnych. Jest to ciekawostka i temat do dyskusji, jak można wykorzystać popularne w grach fps sieciowych typu modern warfare tzw nagrody za serie ofiar w grach fabularnych. W Kill Streak nie ma kart postaci. Postać określona jest tylko i wyłącznie pulą kości jakie posiada. Każdy gracz zaczyna grę z pulą 3k10. Gracz przystępując do testu sięga po dowolną ilość kostek z puli. Jeśli test zakończy się sukcesem - gracz zyskuje dodatkową kość - jego pula kości powiększa się...

1 sesja trikusa

22-07-2009 22:29
3
Komentarze: 2
W działach: RPG, mechanika autorska
Jesteśmy po pierwszej sesji Gwiezdnych Wojen na mechanice Trikusa. Na sesji zbyt wiele się nie działo, ale zdążyliśmy kilka rzeczy przetestować. 1. Tworzenie postaci Wymyślanie zachowań sprawia pewną trudność. Za to łatwo wymyślać graczom antyzachowania. Nie udało się wprowadzić zasady, że dwa antyzachowania mistrza wymyślają gracze; Ustaliśmy zasadę, że profesja jaką wybierze gracz działa tak samo jak Zachowanie. Jeśli inżynier skontruuje niezwykły prototyp - dostanie sztona Zachowania. 2. Wyczerpanie Bardzo szybko Mistrz traci mozliwość testu, więc działa ta zasada ograniczająca jego wpły...

TRIKUS

15-07-2009 11:55
3
Komentarze: 0
W działach: RPG, mechanika autorska, Star Wars
STAR WARS Trikus W tradycyjnym RPG postać o wyższych współczynnikach ma większy wpływ na fabułę, gdyż więcej testów kończy się dla niego powodzeniem. Niedoświadczona postać Gracza trafiająca do doświadczonej drużyny nie sprosta wyzwaniom przygotowanym dla drużyny. Nie będzie miał żadnego wpływu na kształtowanie fabuły. Teoretycznie więc nie ma możliwości zdobyć doświadczenia, pozwalającego mu awansować. Nigdy więc nie będzie partnerem dla swoich kompanów. Nie będą stanowić drużyny. W filmach „Gwiezdne Wojny” widzimy jak młody Obi-Wan Kenobi jest uczniem Qui-Gon Jinna, Mistrza J...

Moja postac na nowej karcie

31-05-2009 12:22
0
Komentarze: 3
W działach: RPG
Moja postac na nowej karcie
MERP/WSTĘGA

Wstęga

26-05-2009 18:02
0
Komentarze: 0
W działach: RPG
Wstęga
Moja postać do MERP w mechanice Wstęgi.